Veelgestelde vragen

Hier vindt u antwoord op de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestelproces
Zijn de maten breedte x hoogte of hoogte x breedte?

Alle maten worden aangegeven als breedte x hoogte.

Moet ik een afleveradres invullen?

Nee, wanneer het afleveradres hetzelfde is als het factuuradres is dat niet nodig.

Zijn er extra kosten die ik bij mijn bestelling moet maken?

Nee, alle prijzen zijn inclusief btw en verzendkosten. Geen nare kosten achteraf!

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, dat is niet nodig. Standaard rekent u af als gast. Het is wel mogelijk een account aan te maken zodat u in de toekomst sneller kunt bestellen.

Producten
Zijn de maten breedte x hoogte of hoogte x breedte?

Alle maten worden aangegeven als breedte x hoogte.

Wat is het verschil tussen een (duo) rolgordijn en een mini (duo) rolgordijn?

De mini varianten hebben meer beperkte afmetingen, maar zijn ook voordeliger. Dit komt mede omdat ze gebruik maken van kleinere montagesteunen en een dunnere buis. Mini rolgordijnen zijn daarmee uitermate geschikt voor kleine ramen en draai-/kiepramen.

Welk soort plissé gordijn op maat kan ik het beste bestellen?

Dat is afhankelijk van uw situatie. Het beste kunt u contact met ons opnemen zodat wij u advies op maat kunnen geven.

Zit er een garantie op de producten en zo ja, hoe lang?

Alle producten hebben een garantie van 2 jaar.

Zijn kleuren met dezelfde namen altijd dezelfde kleur?

Wij doen onze uiterste best om onze kleuren zo natuurgetrouw mogelijk aan u te tonen. Toch kan het voorkomen dat er kleurverschil in leveringen of producten ontstaat. Dit is geen reden voor herroeping.

Levering
Krijg ik een tracking-code bij mijn bestelling?

Momenteel kunnen wij nog niet bij iedere bestelling onmiddellijk een tracking-code aanbieden. Wilt u graag een tracking-code? Stuur dan een e-mail naar info@raamdecoland.nl met uw bestelnummer. Wij zullen u uw tracking-code dan zo snel mogelijk toesturen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?

Dat verschilt per product. Voor de producten in standaardmaten houden wij een levertijd aan van 3 tot 7 werkdagen (buitenrolgordijnen: 5 tot 10 werkdagen) en bij de op maat gemaakte producten houden wij een levertijd aan van 15 tot 10 werkdagen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van aflevering?

Onze vervoerders zullen het pakket twee maal bij u proberen af te leveren. Afhankelijk van het product zal daarna per individuele situatie bekeken worden wat er gedaan wordt met uw pakket. Als u een kaart van een van onze vervoerders heeft ontvangen neemt u dan alstublieft contact met ons op.